Waar is mijn pakket?

Zodra je pakketje de deur uit is, krijg je van ons een e-mail met hierin de track & trace code. 
Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen zorgen, je bestelling is dan nog in behandeling. 
Heb je al wel een track & trace code ontvangen, maar is je pakketje nog niet bezorgd? Bekijk dan de huidige status via de desbetreffende code om te zien waar je pakketje is. Soms komt het voor dat er een sorteerfout is gemaakt en je pakketje verkeerd gesorteerd is. Dit wordt vaak automatisch binnen twee werkdagen hersteld. 
Staat er in de track en trace code vermeld dat het pakketje is bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Wij raden je aan om toch even bij de buren navraag te doen. Het komt namelijk wel eens voor dat de bezorger het pakketje bij de buren heeft afgegeven maar geen briefje heeft achtergelaten. 
Is je pakket nog steeds niet terecht? Neem dan contact op met onze klantenservice via de app of door te mailen naar info@petitparfums.nl. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!